Bloggeliblogg

Så, nöjd nu Felicia? Nu uppdaterar jag min blogg.
Har inte kunnat uppdatera på ett tag eftersom dom höll på att typ flytta allt till publishme eller nåt. Jag fattade inte, och orkade inte bry mig. Det enda jag fattade var att jag inte kom in på min blogg, fast jag var grymt sugen på att blogga. Resume av veckan:
Måndag: Utvecklingsamtal. Gick ganska bra, hade en svacka förra terminen men är påväg upp igen hoppas jag. Det som är så jobbigt med utvecklingsamtal är att man måste se läraren i ögonen hela tiden, om man kollar åt sidan eller ned verkar det som om man undviker ögonkontakt eller skäms eller nåt. Så man måste stirra, stirra, stirra, STIIIIRRAAAAA tills ögonen typ torkar igen. Usch och fy.
Tisdag: Dagen D. Intervju på KSG! Jag var jättespänd hela dagen, men lyckades varva ner på kinan med tjejorna på lunchen. Mkt mys. Jag åkte in en timma för tidigt, och lika bra det, för jag lyckades ta tunnelbanan åt fel håll, missa den som gick åt rätt håll med några sekunder och dessutom ranta runt på observatoriekullen i några minuter. Tillsist kom jag fram, och det var galet vackert. Det ligger på kungstensgatan 45, och det delar alltså lokaler med Folkuniversitetet. Det var skitstort, fint och fräscht, och jag blev helt matt. Här vill jag gå!
Det var lite läskigt på intervjun, de var jättesnälla och så, men det var frågor jag inte var beredd på. "Vad är din bästa och sämsta egenskap?" Jag sa att jag var lat, men kom inte på nån bra egenskap förrän en halvtimme senare när jag satt på tunnelbanan.  Jag är drivande i grupparbeten och så, och bra på att ta på mig en ledarroll.
Onsdag: Efter skolan gick jag och Natalie och köpte ett paket kexfingrar som vi åt, och sen följde jag med henne på... Hemligt uppdrag.... Sch...
Sen tog vi bussen till kulturskolan och bytte om till dansen. Mucho roligt, men det är lite synd att man ska behöva lägga typ en kvart på att lära nån i gruppen att rulla huvudet i en cirkel... :S
Så här står det på vår rekvisitaanteckning: "Tolv tyllkjolar, tolv leggings, sex svarta kåpor, sex barn" HAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0