Svinrygg

Igår (fredag) var jag med Natalie in till Björn Axen academy, där hon skulle vara hårmodell, alltså en frisörstudent eller vad det heter skulle träna på henne. Jag skulle sitta där som sällskap, men då fick en annan frisör syn på mig och ville leka lite med mitt hår, så jag fick också gå och sätta mig i en stol. Två och en halv timme senare gick jag och Natalie ut med en enorm svinrygg och upptuperad lugg respektive nån slags snygg slarvig uppsättning. Natalie tyckte hennes slarviga uppsättning var jätteful och min svinrygg jättecool, men det var ju lite lagom kul med alla som stirrade. Äh, skitsamma, det var skitcoolt.
Sen gick vi och åt på Donken och tittade på alla söta, söta små killar som skatear runt i observatoriedammen, och en av dom var så söt, han med röd mössa. *dregel*
Sen åkte vi till roserberg, köpte Ben&Jerrys Phish Food och åkte hem till Natalie. Där åt vi glass, var lite musikaliska och stämde gitarrer, kollade på youtube och hade det lite allmänt mys. Det roligaste var ju på kvällen när vi skulle sova och låg och kollade i en gammal guiness rekordbok. Det var en bild på en kille som hade fullt av lera i ansiktet, och så tänkte jag säga att han var smutsig, men tyvärr blev det kortslutning i hjärnan. Så det blev såhär.
*lång tystnad*
"Oj, han är lessen."
"Va? AHAHAHAHAHAAA!"

Vaknade av att Rani klättrade omkring på mig, jag är som en ormtjusare fast med katter, ge mig en såndär lite tuta bara så kan jag uppträda på en bazaar eller nåt. Uppe med tuppen halv åtta, för att Natalie skulle in till stan och dansa, och så skjutsade Karin hem mig. Mucho snällt. Och nu ska jag på bio i kista med älsklings-Felicia, vi ska se Juno och kolla lite på kläder och så, mucho divertido ^^

Och förresten, när vi släppte ut våra frisyrer hade vi 26 hårnålar var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0