Abstinens

Jag har trumabstinens! I nian började jag spela lite trummor på musiken, och även om jag inte var någon bright shining star så tyckte jag det var jävligt kul! Nu när jag slutat högstadiet och inte har någon aning om jag kommer ha någon musik, eller på vilken nivå det blir, så har jag en liten önskan;
GE MIG ETT TRUMSET,OCH GE MIG DET NUUUUU!!!!!!
Precis. Jag a) kan få ut min aggressioner på något (jag har inte så mycket aggressioner, men iallafall) b) slipper spela på bordskanter, min knän, andras knän eller tangentbordet. Jag kan inte hjälpa det, går runt och trummar kompet till Come togheter hela tiden (Sish ke-bab! Sish ke-bab!)! Så lös ett av mina många I-landsproblem och ge mig ett trumset! :D
                                                                                                                                                                               Pusshej <3

Ps. När du ändå är igång kanske du kan bygga ett hus eller nåt åt mig där jag kan få plats med trumsetet?

Kommentarer
Postat av: jessica

jag har ett ;) kom och spela vettja haha

2008-08-21 @ 18:01:33
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, tack x)

2008-08-22 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0