Crap. Crepes.

    Hoppsan. Plötsligt känns det som om någon har borrat ett hål i mitt huvud och hällt ut den röriga sörja som är min hjärna. Jag har insett att a) Om tre dagar börjar jag gymnasiet b) jag minns inte ett skit av det jag lärt mig på hela högstadiet. Jag minns bara att jag inte lärt mig det. Vad fan är ett subjekt? Vad är med i metan (etan?)-serien? Och varför, varför använder man parenteser i ekvationer?! Jag satt och gaggade med vår kära KD ett antal lektioner om det, om dom liksom inte används till något, varför är dom där? Parenteser är helt toltalt jävla värdelösa ( i matte det vill säga. Jag älskar att använda parenteser när man skriver en text. Det är så überbra när man vill komma in på ett litet sidospår, vilket ofta händer mig. Nu till exempel.).
    Summan av kardemumman (hm, använder ofta det uttrycket, undra var det kommer ifrån, och varför, varför kardemumma liksom, är det bara för att det rimmar? Hm, sidospår igen!): Jag känner mig som en IQ-befriad idiot som kommer sitta och stirra rakt ut i luften medan alla andra supersmarta i klassen komme klona ekorrar och lösa tredje grads ekvationer. Är det möjligt att få gå om mellanstadiet? Antagligen inte. Skit. Crap. Crepes. Merde. (Sidospår: Visst är sacre bleu en svordom på franska? Typ jävla skit ellet nånting. Fast merde är väl skit? Hanne säger att Sacre bleu är nån sjö. Bleu betyder ju iochförsig blå. Äsch, får googla på det.)
                                                                                                                    pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0