Fill me up (with your precious holy goat)

          Andra dagen i gymnasiet, började otroligt bra med att pendeltåget stannade i Helenelund. En hel kvart hade jag förmånen att njuta av den vackra utsikten mot ett nerklottrat plank. Hurray!
             Jag kom alltså sisådär tio minuter försent, smög in i aulan när typ alla hade gått, högg tag i en lärare och krävde att få veta vilken grupp jag skulle vara i. Hon ledde med mig upp på observatoriekullen där resten av min grupp var, och dagens alla små tävlingar började. Jag kan ju sammanfatta det såhär: Vi var sämst. Vi vann en enda gång, på nån konstig språkövning, bara för att en kille som heter Marcus (Med K? Vet inte.) kastade ur sig massa fotbollspelares namn när lärarna beskrev kändisar på spanska och franska. Och det var rätt! 
          Well, anyway så var det en trevligt grupp, och jag blev ännu gladare när det var lunch. Yummie, så mycket godare än ekillas pissiga grytor som typ är gjord av överkörda igelkottar som dom skrapat upp från asfalten. Eller nåt. Efter lunchen gick vi fem våningar upp och sjöng gospel. Ja, gospel, av alla saker. Hm, skumt, men ganska kul. Haha :]
                                                                                                                                                                       Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

hihi, som sagt.

FILL ME UP WITH YOUR PRECIOUS HOLY GOAT! :D

2008-08-23 @ 01:52:05
URL: http://soresoresore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0