Hum hum från humlegården

...från humlegården
Igår bestämde jag och Felicia oss för att åka in till humlegården, ha picnic och lyssna på hum hum från humlegården med Lars Winnerbäck och Hovet runtruntrunt. Så jag gjorde lite kycklingsallad och vi åkte in till station. När Felicia skulle köpa en åkremsa så började jag prata om Frida Brolunds snygga Marilyn Monroe-strumpor, och när jag vänder mig om, vem står där om inte hon och Ingrdi?! Haha, blev helt chockad, men det var kul att träffa dom igen :]
     Sen knallade jag och Felicia på tåget, hoppade av i karlberg och tog 42:an till Odenplan. Därifrån gick vi skitlångt till Felicias nya skola, Jensen Norra, där vi "råkade" gå in genom en olåst dörr och titta runt lite. Mwehe ^^ Sen gick vi mot humlegården, men eftersom vi inte var helt säkra på var den var så gick vi antagligen en enorm omväg. Via Norra Real, Jarlaparken och KTH, innan vi tillsist kom till Humlegården. Där packade vi upp min übergoda sallad, men tyvärr hade vi glömt bestick... Vi fick äta med händerna, viva la vie bohemé!
    Därefter började vi gå neråt mot Nybrokajen, eftersom Felicia var övertygad om att det låg ganska nära. Vi gick via stureplan (och jag, som typ aldrig rapar, råkade rapa ashögt inne i sturegallerian -.-') och kom tillsist ner till Nybrokajen, där vi köpte glass och satte oss och tittade på båtar. Mys :) Avslutade dagen med att köpa lite fina halsband ^^
Very mys dag, och nu ska vi åka till västkusten och schnorkla och bada :D Ses om en vecka, pusshej! <3





Kommentarer
Postat av: felicia

gaahahah xD wiiee :D knappt en timmen kvaaar (y)

2008-08-01 @ 09:48:03
URL: http://heltutansorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0