Jag är frälst.

Let me introduce to you: my new best friends.
Jag har aldrig riktigt varit en sån person som använt accessoarer.  Kan ha varit nån gång ibland, på en fest eller så, som jag haft ett par speciella örhängen eller så, annars var det mest mitt dop-guld-hjärta (eller vänta, det guldhjärtat jag fick på mitt dop tuggade jag ju sönder!). Men helt plötsligt, nu under sommaren, har jag blivit en storkonsument av halsband. Jag tror det började någon gång i april, när mamma fyllde år och fick minst tio halsband, som jag började låna mer och mer. Och nu under sommaren har jag bara ramlat på en del überfina smycken, och nu förstår jag inte hur jag kunnat låta bli att använda det förut. Ibland måste jag övertala mig att lämna dem hemma, om jag ska på en konsert eller så (har ni prövat att hoppa upp och ner med ett kompakt plasthjärta runt halsen? Det gör ont!). Jag är kort sagt helfrälst. Dessutom hittade jag det mesta under rea också, och blev dessutom inte luspank på kuppen. Det finns en gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0