KSG, Kulla, Hives :]

Ehm, min skärm har gått sönder, så jag blogguppdateringen har blivit sisådär. Mwehe. Whatevah.
   Jag älskar KSG, grymt bra skola. Vi har allt! Laptops, systemkameror, fotostudio, gratis kvällskurser på folkuniversitetet, söt studierektor (Mats is the shit!), sombreroonsdagar, crazy-tie-days och madrassrace. Kan det bli bättre? 1-2-3-K-S-G!
   
I helgen åkte jag ut till Kulla. FIck totalt hjärtsnörp när jag träffade Nicolina igen, har verkligen saknat den tjejen! Var också himla kul att träffa Ronja, Gurra och resten igen, kändes lite som en repris av sommaren. Vi var väldigt aktiva hela helgen, för vi var hemma hos typ alla. Och vi gick mellan dem. Grejen är att alla bor typ fyra kilometer från varandra, så det blev ett jävla pinnande fram och tillbaka. Haha :] På lördagkvällen cyklade vi iväg några stycken och satte oss på en brygga i marum och fikade och snackade, och det var mysigt tills det började regna och vi fick ta skydd i ett omklädningsrum. Jag och Nico gick tillbaka för att hämta korgen som vi glömt, och på tillbakavägen skrämde vi upp varandra med att prata om att det alltid var såhär i en skräckfilm. En eller två går tillbaka för att hämta något, och kommer aldrig tillbaka... När vi var tillbaka i omklädningsrummet var vi vettskrämda. Vid elva cyklade vi hem, kolsvart, förutom att det blixtrade till då och då. Och idag åkte jag hem tidigt, hann bara säga hejdå till NIco :[
   Snart ska jag iväg på Hives på grönan med Mikaela, Sophia, Ebba och några till finfina tjejer från klassen, ska bli skitnice :) Howlin Pelle är ju bara för bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0