Maneter och Minigolf

-
Medelhavet? Nej, det är den überfina badplatsen Bohus Malmön vid västkusten, dit jag och Felicia åkte i fredags. Det var mucho mys de fyra dagar hon var där, och trots att det regnade två av dagarna så hann vi iallafall med att bada två gånger. Felicia vågade till och med snorkla bland alla läskiga maneter och fiskar! :D  En kväll gick vi på utomhusbio i nån park också, vi såg Across the universe. Sådär film, lite virrig, och bara tidvis verkade det dyka upp en handling. (dessutom läste jag recensionen i DN för något halvår sen "Across the universe ger en lika ensidig bild av sextiotalet som Grease gav femtiotalet" eller något i den stilen). Dock var deras version av Let It Be hur bra som helst, och därför har den förärats en plats på min blogg.
   Vi har också hunnit shoppa lite, både i Uddevalla, Smögen och Göteborg. I göteborg hittade vi Buttericks, där vi tillbringade uppemot en timme med att prova hattar, peruker och enorma glasögon. Oh, happy times. Senare den dagen gick vi till stationen, hämtade ut Felicias väska från förvaringsboxen och satte henne på tåget till Stockholm. Kändes som en film, att stå på en regning tågsstation och vinka, mwehe ^^
    Resten av veckan hände typ inget. Pissigt väder, satt typ inne och läste, åkte till ett litet köpcenter med mamma (resulterade i en kalender, två böcker, ett par strumpor, ett halsband och ett armband), och var hundvakt åt min "kusin", alltså min fasters hund, Oscar. Söting. :)
    Eftersom det var så pissigt väder och humöret direkt inte var på topp, åkte vi hem en dag tidigare, yaaay :D Och imorgon är det 080808, men vet inte om jag ska gå på Sthlm-festen. Verkar inte hända så mycket kul :/ Well, vi får se :)
                                                                                                                                                                    Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0