Vem kan stoppa mig när jag rullar fram?

    Ojoj, idag är jag riktigt stolt över mig själv. Innan klockan hunnit bli elva hade jag gått upp, ätit, borstat tänderna och cyklat typ en mil. Wow, gud vad jag är healthy! (jag ignorerar att det ligger några godisar i min ficka. Förträng, förträng). Jag har haft sämst samvete typ hela sommaren för att jag så totalt försummar min kropp, inte tränat något och dessutom bara levt på bananer och mackor. I april där, när jag hade gympa två gånger i veckan, och dans med styrka tre gånger i veckan så var jag helt okej tränad, men nu.... Jag är som en.... Degklump? Haha, nej, jag vet inte, jag vet bara att jag måstemåstemåste komma igång lite den här veckan, eftersom jag ska på typ en danslektion med danselever från estland (från något utbytesprogram) på fredag, och man vill ju inte ha massa estländska blickar på sig när man är röd som en tomat i ansiktet och flåsar som en blåsbälg. (Gud vilken lång mening. Och med en parentes i också!). Höhö.
   Imorgon är det skola igen då, och vi ska ha en vecka med temat Överlevnad. Direkt såg jag framför mig hur lärarna skulle slänga ut oss i en stor mörk skog (hur dom nu skulle hitta det i centrala stockholm), ge oss två pinnar att gnugga mot varandra och överge oss i en vecka. Men nej, det handlar tydligen om att lära sig att överleva på KSG. Typ hitta runt och så. Frågan är om det verkligen behövs en hel vecka för det? Får se hur det blir.
                                                                                                                                   Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0