Inte okej.

    Dansuppvisning igår, kul, förutom en massa jävla saker.
Helt plötsligt på repet dagen innan, två sista gångerna, gick allt åt helvete. Nånting hände. Jag tänkte så mycket på att se ut i publiken att dansen som satt sig så bra i kroppen helt plötsligt gjorde lite som den ville. Samma dag som dansuppvisningen började jag och Frida Brolund göra samma fel på en snurr, och problemet var att det kändes så rätt.
   På själva föreställningen, när det snart var vår tur, fick vi ett nytt problem; Vi hade ingen aning om var vår grupp var nånstans. Jag och Frida var förberedda och hade gått ner bakom scen två danser innan vår, men när Sara stod och presenterade vår grupp var det fortfarande bara vi två där. Jag förberedde mig faktiskt mentalt för att det bara skulle vara vi två, men nä, då rasslade det till och gruppen sprang ner från publiken och gick in bakom scenen medan Sara presenterade. Thank god (eller?).
    Dansen gick inte bra. Jag kan inte sätta fingret på var det var innan jag sett dvdn, men det var inte bra. Dessutom är jag tycker jag det är jävligt synd att en så bra låt och en så bra början till koreografi avslutades så snabbt. Antiklimax! Jag tror att Sara egentligen koreograferat mer, men som vi inte hann med (av olika anledningar) och det tycker jag är jävligt synd. Om vi gjort den här något år tidigare hade den nog blivit mycket bättre. 
     Sen står Frida och jag vid ingången, vid sidan av publiken där vi inte syns eftersom vi ska komma in där på ljusdansen. Några åttaåringar dansar, och VADFAN SER VI?! En idiot som jag inte namngiver, som smyger in bakom scen medan dom dansar. Läs; PÅ SIDAN AV SAMMA HELT UPPLYSTA SCEN SOM DOM DANSAR PÅ!
     Det är så JÄVLA respektlöst, och jag skulle allvarligt talat skjutit huvudet av den som gjorde det när jag dansar, men tycker inte att man gör så över huvud taget, mot någon! Den personen var inte den enda, jag och Frida såg tre fyra stycken, och det sorgliga är ju att det är personer som tror dom är så jävla duktiga, men fattar inte hur oproffsigt det är att inte respektera andras tid på scenen. Det här är personer som är gamla nog att veta bättre! Skäms!
     Lite happy feelings var det iallafall, jag och Frida hade kul i logen, och så träffade jag Nattifnatti också, som var söt och gav mig rosor från sin söta mamma. Fokusera på det bra!

Men faaan vad irriterad jag är på det där!

Kommentarer
Postat av: Frida B

Asså jävla sopor!Jag hoppas verkligen att Sara tänker skälla ut dem på onsdag.

Haha jag är lite rädd för att se filmen, det kommer nog se förjävligt ut^^

2008-12-14 @ 22:07:04
URL: http://smarthet.blogspot.com
Postat av: Frida B

Nej, förmodligen inte...:(

Haha det namnet var ju passande, eftersom båda vi heter frida och vi skulle dansa typ fridans, hehe.^^

2008-12-16 @ 17:36:17
URL: http://smarthet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0