Mental spärr.

    Ibland har jag funderat över de mentala spärrar man faktiskt har. Det är ju ganska bra egentligen. Varje dag när jag står på karlbergs station får jag en impuls att hoppa ner på spåret, eller knuffa ner någon annan. Eller kanske sticka ut huvudet så pendeltåget kör på det. 
   Igår när jag satt på pendeltåget satt en man med hörlurar i öronen och långt hår i hästsvans framför mig. Jag fick tre impulser direkt: 1. Dra honom i håret. 2. Slå honom i huvudet med min sko. 3. Klippa av hans hår.
   Jag hejdade mig såklart. Men undrar vad som skulle hända om man under en dag följde alla sina impulser, gjorde precis vad man tänkte.
   Jag skulle antagligen vara död innan klockan halv nio på morgonen.
                                                                                                              frida
För övrigt ska jag ut på ett litet hemligt uppdrag efter skolan, får se hur det går så kanske jag berättar...

Kommentarer
Postat av: Katya Bolling

Hej Hej, jag har lite problem med att skaffa en 'header' , skulle du vela hjälpa mig? :)

2008-12-21 @ 18:05:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0