Rooompa. Hehehe.

    Såg min julklappsdvd "Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck" med finaste Felicia igår (återigen, epitetet!). Och jag önskar att nån uppfann en tidsmaskin, fortfortfort, så jag kunde resa tillbaka till den nionde augusti, till Lars Winnerbäck på Zinken. Jag och Felicia hade VIP-band, så vi stod i den främre fållan,  ungefår tre meter från scenen. Det regnade, men när Lars kom upp på scenen slutade det och istället kom det fram två regnbågar. Stämningen var otrolig, och höjdpunkten för mig iallafall var nog Hugger i sten.
     Tyvärr verkar det inte som om han kommer ha någon egen sommarturné 2009, utan bara spela på Hultsfred och Peace&Love. Där gick ju min och Felicias plan om att a) se honom på en liten ort där man kan lättare kan tackla bort alla norrlänningar/skåningar/ dalmasar och komma längst fram. Dessutom så måste han bo på hotell när han spelar nån annanstans än stockholm, så då kan man hänga utanför hotellet och stalka honom b) gå på Zinken igen, bara för att stockholm är bäst.
    Men jag har nosat reda på att han också kommer göra en aukustisk turné i Norge. Tyvärr har nästan alla konserterna åldersgräns, utom en i Nötterröy. Jag har två frågor. Var fan ligger Nötterröy? Och vad kostar en tågbiljett dit?
    Det var inte meningen att det skulle bli så mycket Lars Winnerbäck som det blev, men vad kan man göra. Han är min husgud!
    Resten av kvällen kollade vi på Shan Banan på youtube. "Roooompa. Ehehe."

Kommentarer
Postat av: felicia

"rooooompa, eehehehe!" XD

gaaaah, norge och lasse! guuud vad kul det vore :D:D:D:D

2008-12-28 @ 19:09:14
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: Rimsby

tanken om tillbakadragning i tiden till zinken har jag också tänkt många gånger, så mäktigt, så coolt och så bra. Måste bara se mannen igen

2008-12-29 @ 04:08:43
URL: http://niklasrimby.blogg.se/
Postat av: frida

Indeed!

2008-12-29 @ 18:44:19
URL: http://annafridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0