Vinterland.

    Idag gick jag upp vid åtta, åt frukost och plockade ihop varma kläder, gick upp till Hanne och väckte hennes. Byltade på henne kläder och sen stack vi till stallet för att rida. Vi tog in Funi och Darri, sadlade snabbt och stack sedan iväg mot Eneby, och sen in i en skog där. Och det var ju så sjukt vackert.
    Hela skogen såg ju helt frusen ut, men här och där kom det in solstrålar mellan träden och där glittrade det som diamanter. Jag inser själv att jag låter som en sliskig romanförfattare, men så var det. Hanne och jag stannade flera gånger bara för att titta, och jag förbannade mig själv för att jag inte hade kameran med mig. Så jävla vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0