Förlåt x'D

Ååw, varför, varför skaffade jag en blogg? Jag visste ju att jag skulle skriva som en galning i början och sedan mindre och mindre, som jag alltid gör. Damn it.
Hursomhelst har de två senaste veckornar varit lite... Mja, snurriga? Nä, men hursomhelst, förra veckan var jag hemma i tre dagar, låg i sängen och gnällde för att jag hade ont i magen. Jag kände mig verkligen ynklig och patetisk, för jag låg gömd under täcket och gnällde för mig själv: "Aj... Aj... Det gör ont...."
Och den här veckan har det varit lite rep och föreställningar med Da Shakerz. Några av de äldsta dansgrupperna har satt upp en föreställning med flera danser, och för att dom skulle hinna byta om imellan fick vi vara med som mellannummer. Vi i da shakerz (gud, vi måste byta namn! xD) var typ yngst, och det kändes lite ovant. Som jag sa till Sofia: "Vi är typ jultåget." Kekeke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0