Härligt att leva på landet...

NOOOT!
Idag skulle jag och Julle på Sweeney Todd,och vad händer? Jo, jag missar bussen. Fast jag kollat på sl.se när den gick, gått en kvart innan den skulle gå, och jag skulle bara gå en kilometer, trots det, så åker den FUCKING JÄVLA BUSSEN FÖR TIDIGT!
Jag blir så fucking irriterad, där har jag gått en fucking kilometer runt en jävla åker, typ till kanten av en fucking lerig jävla stig som är helt jävla nerkörd av fucking traktordäck och det regnar och jag har en för tunn tröja och inga vantar och är fucking iskall.
JAG HATAR ALLA JÄVLA LANTISBUSSAR! Ååh, jag ser det framför mig, när jag var sex år eller nåt: "Visst vore det kul för barnen att bo på landet, vi flyttar!" (okej, vi flyttade från ett annat "land" men iaf).
Just nu sitter jag och funderar på vem på sl jag ska cutta. Sigtuna-ansvarige? Eller finns det nån lantis-buss-ansvarig? Äh, jag ger mig på första bästa receptionist, jag vill bara avreagera mig på någon!
Nej, nu ska jag gå och fota lite för att syssla med något iallafall. Eller vänta, Sara har kameran. Mja, då får jag koka lite varm choklad och göra en kladdkaka. Nä, kakaon räcker inte. Aaw. Åh, men vi har russin iallafall. Happy thoughts.



Knep&knåp: Hur många gånger skrev jag fucking respektive jävla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0