Beställt biljetter

Mwihie, igår beställde sis biljetter till Lars Winnerbäck på Zinken! Hon och Nea ska gå, och jag och Felicia. Kmr bli askul, har inte sett honom live förut! :O Happyhappythoughts! <3
    Idag har jag varit ute och sprungit en vända, tvättat och klippt gräsmattan (nu låter det som om jag tvättade gräsmattan, men det gjorde jag inte xD). Tyvärr stannde gräsklipparen när jag klippt typ halva gräset, och jag får inte igång den. Torsk.
    För övrigt är jag grymt avundsjuk på Julius, som är på Öland och har smsat mig och berättat att han a) nästan blivit påkörd med cykel av  Björn Gustavsson b) vunnit en parlinotomte. Och jag har blivit biten av något kryp på ryggen. Avundsjuk, jag? Nääe.
    Imorgon ska jag nog åka med sara när hon moppar till jobbet, och sen sno moppen och åka nånstans och köpa hårinpackning, mina toppar är sjukt slitna! .____.  Och kanske leka lite med nån efteråt, mwehe, nån som har lust att hitta på något imrgn? <3
                                                                                             Pusshej <3

Biljetter till Lasse på zinken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0