Detta är en rubrik

Trött och mkt okreativ, och därav den tråkiga rubriken.
   I fredags natt kom jag hem efter fem dagar på en bondgård med Hanne. Det var mysigt, trots att jag två av dagarna tvingades gå upp vid sex för att mata kossor och skotta undan ko-skit. Blä. Men jag fick ju rida lite också, på russet Caminda som står på gården. Snel Hest :)
    När vi inte tog red, mockade kobajs eller rastade hundarna plöjde vi filmer, det fanns inte mycket annat att göra. Och eftersom det bodde en sexårig tjej i huset fick vi plöja disneyfilmer. Dumbo, Aristocats, Törnrosa, Skönheten och odjuret, Askungen, you name it! Jag drömde mardrömmar om möss som sydde klänningar och sjöng med pipiga röster några nätter efteråt. 
    Sen har det inte hänt så mycket, varit hemma hos julle och sett film och spelat buzz en kväll, han och Hanne var hemma hos mig och såg film och drack milkshake en kväll (Hanne har för mycket glass i sina milkshakes, men jag är milkshake-mästaren!) och Hanne och jag stack iväg på mopparna till Väsby för att hälsa på Marlene. Hon pratade om sin nya kille Jimmy, och log stort hela tiden, jättegulligt! Jag ska få träffa honom på torsdag, då vi fyra ska på grönan. Just det, i Väsby köpte jag en gorgeous Ed Hardy-tröja! Lot of love på den! Dessutom åkte vi ner till Infra City efgtersom Hanne ville kolla på Hööks och vi fick ett timslångt totalt skrattanfall. Vi försökte lugna oss, men så fort vi sneglade på varandra satte vi igång igen. Jag tycker synd om dom stackars expediterna på Hööks. Annars har jag typ städat. Madre och Padre kommer ju snart hem efter en och en halv veckas frånvaro, och för att bevisa för dom att dom kan lämna oss ensamma utan att huset brinner ner, invarderas av bananflugor eller klottras ner med könsord av anarkister (var god kryssa för ditt alternativ) så måste vi städa innan de kommer hem.  Hard work work work.
                                                                                                                                      Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0