"Har du sju i den andra?!"

Var med Hanne idag, vi tog mopparna till Särsta (efter att först har lämnat Sara som skulle jobba i märsta och ett "kort" litet stopp på Ica kniven) för att sola och bada. Vi hade köpt fett med mat, typ islatte, två liter saft, en festis, åtta bröd, yoghurt, melon, nektariner, och sist men inte minst Muminkex! Vi knappt något x'D
    Mwehehe, mkt mys iaf, vi tänkte steka jättelänge, men orkade bara med ungefär en halvtimme innan vi var tvungna att bada. Mucho skönt, trots att vi halft dränkte varandra, mwehe ^^ (A) <3
    Aja, sen åkte vi en schväng upp mot eurostop, slogs om ett par hårspännen på HM och testade typ tusen olika läppglans på min hand (ge mig ett korallfärgat från Nouba, 180 spänn, snälla? <3) och sen började vi åka hemåt. Vid järnvägen åkte vi åt olika håll, Hanne hem och jag mot centrum igen för att lämna moppen så sis kunde ta sig hem. Mamma hämtade mig när jag lämnat moppen, och vi åkte hem och åt lasagne. Mums.
                                                                                                                                                                    Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0