Kung Fu Panda

Igår var jag och Söto-Felicia och såg Kung Fu Panda på Sergel. Vi skulle ses på stationen vid fyra, men jag var lite tidig, och vem sprang jag på då? Jo, Ellen! Mucho mys att träffa henne igen :) <3
Wellwell, Felicia kom, vi tog tåget in och skyndade oss till sergel för att hämta ut våra biljetter som vi reserverat. Sen satte vi oss och åt "middag" bestående av en varsin kaka på Café Bellman samtidigt som vi kollade på banden som uppträdde ovanför (!) sergelgången. The Jojos var bra! :) Tyvärr fick vi inte äta ifred, det var en kärring som var sjukt social och pratade med oss hela tiden. Mysigast var det för mig, som fick hennes nikotinstinkande andedräkt rakt i ansiktet. Underbart.
     Sen gick vi och kollade lite i affärer (jag köpte två par enorma hårspännen på HM, i rosa och gult!) och började sen gå mot sergel för att köpa popcorn (A). Skitlång kö, gaaah >____< Wellwell, tillsist kom vi in i salongen och så började bioreklamen. När trailern för Space Chimps började sa jag: "Men shit, vem gör en film om apor i rymden?" och trodde den skulle vara typ sämst. Några sekunder senare är jag mitt uppe i värsta skrattanfallet.
Apa 1: "Tillåt mig att tala kapten."
Apa 2/ Kapten: "Mm."
Apa 1: "DU ÄR EN TÖNT!"
Hahah, alltså gud vad jag skrattade! Och under resten av filmen också, den var grymt rolig. Den var så bra så publiken spontant började applådera ibland mitt i filmen och, ofc, när den var slut. Den var grymt rolig! På vägen hem sjöng vi Kung Fu Fighting typ tusen gånger. Mwihiie, grymt kul! <3333
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0