Uppdate

Förra måndagen tog jag bussen (bussarna, typ fyra byten) ut till sommarstället på Kulla, där jag skulle få bo med den underbara familjen Karlsen/Blomkvist, tack för att ni orkar med mig <3
Otroligt mysigt var det, vi åkte ut med båten och plockade smultron, badade, cyklade till simpnäs och köpte glass, hoppade studsmatta, kollade på film och spelade fotboll (vilket för mig resulterade i ett antal blåmärken, en stor jävla bula på smalbenet och typ en konstig gångstil i några dagar). Haha, det bästa var ju när jag, Gurra, Lukas och Nico satt och kollade på Spiderman 3 vid elva nån kväll, och så säger Gurra: "Hörru Lukas, gå och gör lite pannkakor åt mig."
"Visst" säger Lukas och försvinner ut i köket. Vi tror han driver, men sen ropar han: "Var finns mjölet?" och vi insåg att han faktiskt tänkte steka pannkakor! Så vid halv tolv när Jonathan kommer hem så sitter vi och käkar pannkakor i soffan. "Vadfan gör ni?" Haha x'D På lördagen kom också Matilda, Nike och Max (AKA Rambo), och det var ju kul att träffa dom också, har inte sett dom på några år :)
Åkte hem på söndagen, och slöade mest måndag och tisdag, men på onsdagen var det full rulle. Hanne och jag var nere hos mig, och hade precis bestämt oss för att börja laga lite pannkakor ("jo frida, jag kan laga pannkakor nu, jag lovar!") när jag fick ett sms från Elin som frågade vad vi hade för oss och om hon kunde komma över. Sagt och gjort, vi gav henne en vägbeskrivning ("höger, vänster, herresta, gult hus") och hon kom. Vi snackade lite, men sen var Hanne tvungen att sticka, så Elin och jag kollade film. Sen var hon tvungen att sticka, och Hanne kom tillbaka och kidnappade mig till stallet, där jag fick köra Clara en runda. Mkt mys, lilla tantiluttan <3
Sen när vi cyklade hem smsade Alex Hanne och frågade om vi ville komma och kolla på film med honom, Jim och Andreas, så vi drog hem, duschade och stack till honom. Vi kollade på Horton (A) Hanne ville också se Bernad och Bianca i australien, men blev nerröstad, så vi började kolla på Saw IV istället, men Hanne satt bara och höll för ögonen och frågade sen vad som hände. Gaah. -.-' Aja, kul dag överhuvudtaget, pusshej <3

Kommentarer
Postat av: felicia

hahahahah XD fan vad roligt! "vafan gör ni?!" XD

2008-07-10 @ 17:39:17
URL: http://heltutansorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0