Håkan Helsltröm

-    I fredags (fredagen den trettonde!) var jag med Felicia på grönan och såg den absolut underbare Herr Hellström! Jag fattar inte att han kan ha sån energi på scen, som smittar av sig så otroligt! Jag kunde inte alla låtar, men sjöng för full hals iallafall. Man stod packade som silalr, det luktade svett och man blev trampad på tårna, men man förträngde det och kollade bara på Håkan. Och, förstås, alla små söta popparpojkar. Lucky for us, så stod jag och Felicia precis bakom en jättesöt med randig tröja, som luktade jättegott (ja, jag stod och lukta på honom och han märkte ingenting).
Det var slut runt tio, och då tog vi oss tillbaka till centralen och fördrev tiden genom att skicka våra msn respektive bdb till folk på bluetooth. Inte många tog emot, men en som gjorde det visade sig vara en typ trettioårig kille som stod med sin flickvän. Det var pinsamt, så jag gick och gömde mig bakom en stolpe x'D Well well, det var en superkul kväll, förutom att vi blev raggade på av ett fyllo (fast han var å andra sidan också ganska kul). Tack älskling! :D <3333
    På lördagen moppade jag hem till julle för att kolla på matchen. Kul, men så jeffla torsk att Spanien petade in målet i slutminuterna. Torsk, torsk, torsk. Sen kollade vi på Gudfadern, som var grymt bra, men också grymt lång, och sen åkte jag hem. Det var lite läskigt för det var nån fullgubbe utanför Julles hus, men Julle väntade utanför tills jag åkt iväg, thank god! x'D
    Och idag, söndag, har jag varit med Hanne mest hela dagen. Vi fick för oss att vi skulle cykla till Herresta och fika, men efter en kilometer upptäckte vi att jag inte hade någon luft i hjulen, så då fick Hanne skjutsa mig resten av vägen. Det gick långsamt och vingligt, och när vi kom fram upptäckte vi att det var stängt. Torsk. Vi vinglade hem och gjorde milkshake istället och såg nån gammal film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0