Midsommar

Var på "sommarstället" Kulla över midsommar, mucho mys. (btw tror jag att "mucho mys" är mitt vanligaste uttryck på bloggen). Hanne följde med och var där för första gången, och så var Nicolina ute. Of course var sysslingarna där, plus deras två nyblivna låtsasbröder Christian och Niklas. Vi badade, kollade på film, hoppade studsmatta och spelade fotboll (kekeke....). Jag har ett antal skrapsår, brännsår och en knäckt rygg från fotbollen, men jag antar att jag får skylla mig själv. :)
    På söndagen, samma dag som jag och Hanne skulle åka hem, firade Nicolina sin födelsedag (som egentligen var dagen efter). Hon fick bland annat en sån där uppblåsbar ring som man ska ha efter motorbåten, så Lasse, Hanne, Nicolina, Jonathan, Christian och jag drog genast ut i skärgården för att testa.  Jag höll på att flyga av flera gånger, men det var askul! :D Sen åkte vi till sjöboden där vi grillade korv, åt tårta och Nico fick lite fler presenter. Ett par timmar senare var det dags för mig och Hanne att åka hem, och vi sa hejdå till alla, mucho sorgligt. Men jag kommer nog tillbaka senare i sommar, för jag tänker inte åka till Luleå med mamma och pappa! ("Men frida, det blir väl kul att hälsa på farbror Sigge?" -___-')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0