Stort Steg

Idag tog jag sett stort steg. Jag tonade håret brunt. OOOOOH!
Har funderat på det ett tag, eftersom det känns ganska konstigt att jag är blond när jag har mörka ögon och ögonbryn, så jag tänkte testa att ha brunt hår ett par veckor eller så och se hur det blir. Hanne hjälpte mig, så det blev disaster. Nejdå, men det blev en liten fläck på Hannes klänning, några i badrummet och lite på min nacke. Thank god att jag tejpade öronen! x'D
    Idag har Hanne och jag annars struttat omkring på eurostop och köpt bikini, eftersom det ju faktiskt är sommar nu och vi båda bara hade en bikini (var, of course x'D). Hanne köpte fyra delar, och jag köpte fem (A). Dessutom köpte vi trettio citronmuffins och sex paket nudlar, eller vi och vi, Hanne. Nej, hon ska inte äta upp det själv, det är till caféet på droppsta ;D
    Om ungefär två dagar sticker vi ut till sommarstället Kulla, som ska bli mkt myyys ^^ Bara det blir lite finare väder än det har varit här dom senaste dagarna, så man kan steka lite på badberget :D
    Wellwell, inte mkt mer att säga, nattinatti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0