Foton

Så, nu är jag klar(?) med de foton jag ska söka till KSG med. AAw, jag är jättenervös, jag hoppas verkligen de duger. Man skulle ha en bildserie som berättade en slags historia, och jag tänkte typ om någon som väntar på någon som aldrig kommer.
Sara fick sitta modell på Café Myntet, och där satt jag och fotade henne. Det blev en bild på henne långt ifrån där hon ska sitta och se ledsen / uttråkad ut, en på tekoppen där hon redan hunnit använda två tepåsar och en när hon har mobilen i handen och smset: "Kunde inte komma, vi ses."
Jag var tvungen att göra bilderna i svartvitt, eftersom de fick så olika färgskalor, men jag tyckte att bilden på tekoppen var mycket finare i färg. Men man måste ju tänka på att bilderna ska passa ihop som en helhet...
Jag la också på en lätt svart vinjettering i hörnen, för att göra bilden lite mörkare och... Jag vet inte, läskigare? Deprimerande? Hursomhelst tyckte jag det passade.

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0