Hjälp mig? (A)

Åååh, jag blir så irriterad på att min blogg är så galet ful. Alla utom jag verkar fatta hur man fixar sin egen layout och så, så alla utom jag har fina, personliga bloggar. Bajs. Hjälp mig, någon?
 Seg dag idag, blir typ pluggapluggaplugga, har biologiprov och matteprov i veckan, usch och fy. Får se om jag kanske hinner vara lite med Hanne idag också, kanske dra på bio. Mjamja, jag vet inte. Är bara trött och sur och seg, det dummaste med lov är att dom förr eller senare tar slut. Aaaw. Längtar efter sommarlov nu.

Kommentarer
Postat av: alice

gå in på http://www.canit.se/~pingo/colors.html o kopiera nån färgkod. gå in på bloggen igen o klicka på design, redigera stilmall och sen får du helt enkelt klistra in dom olika färgkoderna o se hur det blir! du ser ju typ vart du ska klistra in dom eftersom att det redan finns några koder från början.
haha jag ska väl inte säga att min blogg är så "personlig" men det är ju andra färger iaf. :P
Lycka till! :D

2008-03-02 @ 19:53:02
URL: http://alice94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0