KSG närmar sig...

Idag var en ganska seg dag, så seg så jag inte orkade bry mig om att jag missat att göra två av mina läxor, spanska och svenska, och orkade inte ens fixa dom på lunchen. Jag ljög lite för Marlene och sa att jag glömt min "läslogg" hemma, och spanskan missade jag eftersom jag var på nåt skumt möte. Jag, Natalie och flera andra slumpmässigt utvalda nior på vår slumpmässigt utvalda skola ska tydligen göra något slags test andra april, som jättemånga nior i resten av världen också gör, för att man ska kunna jämföra vilket land som är bäst typ. Forrest försökte elda på oss lite "Finland brukar vara bäst, nu får ni kämpa för Sverige" men möttes bara av trötta blickar. Jesus.
Efter skolan följde jag mer Natalie ner till optikern i Sätuna för att prova ut glasögon till henne, och det var ganska kul. Hittade många fina, men man hittade också väldigt lätt fel på dom. Dom är för breda, för höga, för bruna, för tjocka och så vidare. Jag var tvungen att gå för att hinna med min buss, och hon står väl där och velar än.
På bussen hittade jag Hanne, så vi satt och gaggade hela vägen hem, om läppsyl, strumpor och mössor som man älskar.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn för att kolla noggrannare på några av de bilder jag tagit på Hanne och som jag ska ta med till KSG när jag ska på intervju den första april (FÖRSTA APRIL, it's a fucking joke!). Antingen ska jag ha en bildserie när Hanne gosar med min katt Mizu, en när vi sitter och fikar eller en när Hanne sitter och pillar ihop ett halsband åt mig. Får rådgöra med familjen när de kommer hem.
Jag börjar bli lite stressad, det är bara två veckor kvar, och jag måste framkalla bilderna i A4-format och ta med mig, och jag måste nog skicka dom den här veckan, för att vara säker på att de ska bli klara. Jag är livrädd att de inte ska duga, för jag vill verkligen komma in på KSG. Om jag inte kommer in kommer jag bli sinnessjuk helt enkelt. That's it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0