LOOOV

Åh, så skönt, nu är det äntligen lov! Är galet glad nu, ska bli så himla skönt (fast det var typ bara tre veckor sen vi hade lov sist? XD).
Idag har varit en lite seg dag, alla har varit lite trötta och sega, så blir det lätt när det är sista dagen innan lovet. Men Ellen och jag höll igång och flummade på SO:n medan vi ritade vår påhittade lilla nazist Wolfgang "Wolfie" Schneider. Haha, det var nog den lilla flummiga stunden som höll mig igång resten av dagen tror jag, tack gumman :) <3
På gympan fick vi bära omkring på bollar och plintar och saker för att lära oss att lyfta och bära saker på rätt sätt, alltså rak rygg och böjda knän och hela skiten. Otroligt intressant. Not.
Det roligaste var nog i så fall när vi stängde in Amanda i en plint, och där satt hon och ropade lite svagt: "Hallå? Hjälp..."
Vi slutade spanskan lite tidigare, efter att vi fått chokladägg av Sary, och dä var det en timme tills bussen skulle gå. Jag chansade och ringde mamma och frågade om hon kunde hämta mig, och lucky me, det orkade hon. Yaay. :D
Och snart bär det av till teatern, med Hanne, Elin, Ivar och resten av gänget. Kommer nog bli grymt kul, som vanligt. :) Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: elin

Fridaaaa! jag såg din kommentar och har suttit en stund och läst din blogg, vi ses!

2008-03-21 @ 19:53:55
URL: http://eranelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0