Stor händelse

Igår låg jag helt däckad i sängen typ hela dagen med ont i magen. Framåt ett eller så insåg jag att jag inte skulle klara att ligga där och gnälla hela dagen. Och så kom jag på att mamma köpt sugtablett-alvedon åt mig!
Jag har nämligen aldrig kunnat svälja värktabletter förut. Senaste gången jag försökte så skulle jag svälja en halv alvedon med typ ett ton vatten. Jag tog första halvan, tre ton vatten och försökte svälja, men det gick inte, så jag spottade ut den. Sen tog jag andra halvan, jättemycket vatten och försökte svälja. Det gick inte heller, jag spottade ut den också, och sen kräktes jag.
Därför ser jag det som en great sucess att jag kunde svälja en sugtablett. Jag satt och sög på den i nån minut tills den bara var gegga, och så schwupp, så svalde jag den! God var den också, svart vinbärssmak. Haha, det här läter inte som en stor grej för andra, men för mig är det värsta vändpunkten, mitt nya värk-fria liv börjar liksom. Hejaheja.
Ha en kul påsk förresten, själv vann jag 60 kronor på en skraplott, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0