Sego

     Jesus, jag är sämst på att blogga. Hur många gånger har jag inte sagt det? Okej, resume över den senaste månaden eller så:
    Två dagar efter föreställningen äkte jag och famlijen till Bella Italia. Mkt vacker och underbart på alla sätt och vis, dock så flög vi med sterling som var ett stort misstag eftersom vi blev försenade två timmar och inte kunde landa på rätt flygplats - både på dit och tillbaka vägen!
    Helgen efter det hade mamma 50-årkalas,  och jag fick springa omkring som en "skållad get" som Natalie skulle sagt. Mamma fick många fina halsband (som jag gärna lånar, moahaha) och en fin solstol (samma sak där).
     Jag kommer preliminärt inte in på KSG, det suger, men det är bara preliminärt och nu kämpar jag som fan (överstättning: som en medelmåttig elev) för att höja några betyg. Så dom senaste två veckorna har jag inte haft mkt tid med någon, det är bara pluggplugg. Men jag älskar dig iallafall Hanne, det vet du ;) <3
     Igår var jag på systers slutproduktion, dom var duktiga, men lokalen och dekoren kändes lite B. Jag menar, ekillas nior får kulturum, men SFG's treor får en konsthall och några tygstycken?
   Och idag är det trettio grader (HALLELUJHA), jag försöker skriva klart min uppsats som ska lämnas in på måndag och är allmänt seg. Min största prestation idag var att frysa in isbitar till mitt vattenglas.
    För övrigt har mamma talat om att temperaturen ska droppa tjugo grader till på måndag! Död åt växthuseffekten och allt annat. Det här blev lite virrigt, men not much to do about it liksom.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt dag. :D

2008-05-10 @ 17:19:47
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0