Det går bra nu

Wow. Det rullar lite nu. Peppar peppar ta i trä! Det har faktiskt varit en bra vecka!
 Jag har dansat, vilket ju alltid är en humörhöjare, och dessutom gick det grymt bra i onsdags trots att jag har hittat nån slags konstig sena i foten som känns lite ibland. Allt gick så himla bra, och jag blev grymt peppad och glad.
Jag känner mig ganska rik just nu, fast det också känns som om jag har köpt mycket. Jag har börjat planera julklappsinköp, och har massa bra idéer till fina julklappar till mina nära och kära.
I helgen ska mamma och jag åka och köpa färg och tapeter, och sen börjar vi fixa lite i mitt rum, som ska bli grymt kul, har längtat efter det sen april.
Jag hade ju lite panik i skolan, eftersom min mamma fick mina omdömen och på så sätt fick reda på alla restuppgifter (jag överdriver inte, det måste ha varit minst tio reflektioner, diskussionsfrågor och inlämningar!). Så jag har jobbat som en galning för att lämna in allt innan mitt utvecklingssamtal som var idag. Och jag hann. Jag trodde det skulle bli ett jävla tjat om att jag var slarvig på utvecklingssamtalet, men det gick jättebra, och jag fick dessutom veta att Cecilia är ett stort fan av mitt självporträtt och att Olof också "är imponerad" av mina bilder.  Trevligt om han kunde säga det till mig face to face, men en komplimang är ju en komplimang vilket håll den än kommer ifrån.
Gick upp till skåpet för att hämta mina saker när mamma och jag skulle sticka, och där träffar jag Olof som väldigt kryptiskt säger: "Kolla din mejl." Hm.
Går med mamma drottninggatan ner, äter en nyttig cesarsallad (juste, jag har börjat få lite lite fason på min kost!) och köper en fin kjol. Åker hem, fixar med kompis lillasysters blogg (duktig snäll frida!) och kollar mejlet. Olof säger att Mats (MAAAATS! <3) var imponerad av våra bilder och vill ha upp dom på ksg's hemsida (www.ksg.nu för de nyfikna). Dessutom undrar han om jag och tre elever till skulle vilja fota sammarna lite också, även det för hemsidan.
Man kan ju säga att jag är glad och nöjd med min vecka!
                                                                                                                                       
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0