Nystart.

       Jag ska göra om mitt rum, och med det tänkte jag ha en nystart i hela mitt liv. Lite som nyår (fast jag har aldrig haft något seriöst nyårslöfte som jag hållt) men för tidigt. Jag är övertygad om att jag kommer bli en mycket lyckligare och mer harmonisk person om jag:

  • Gör om i mitt rum - Som det ser ut nu är det stökigt, fult och jag gillar det inte!
  • Börja träna mer - Obvious, träning = endorfiner = lycka. Om man dessutom får snyggare kropp så är blir jag ju ännu gladare.
  • Äta nyttigare - första lilla olycka jag känner, jag har sämst självdisciplin! Jag måste sluta köpa godis! Jag ska bli rik och smal, rik och smal...
  • Bli duktigare i skolan - Länge levde jag på min "jag skiter i att göra nånting men det går bra iallfall"-taktik i skolan. Det funkar inte längre, lärarna (och mamma!) har stenkoll på var jag gör och inte gör...
  • Fota mer (och bättre!) - det känns som om jag har börjat fota mindre sen jag började på ksg, och det är ju lite underligt? Jag ska fota mer, bättre och oftare!
  • Lyssna in all musik jag missat - Det är sjuk många band som jag måste lyssna in, och nya skivor och så (Glasvegas, kristian antilla, johnossi, more short stories from hello saferide, etcetcetc!)

  • Typ go Frida!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0