Burn fat, buuuurn!

    Jag är så jävla stolt över mig själv, och glad. Jag snackade ju om att jag skulle börja gymma ordentligt när jag fick friskis och svettiskortet, men kände ändå innerst inne att jag kanske skulle låta bli. Skulle skylla på tidsbrist, motivation och så vidare. Men hell no, gymma är grymt kul och bara den här veckan har jag gjort det tre gånger. Way to go Frida!
    Idag kändes det som om halva KSG var nere på gymmet. Det är nog en grov överdrift, men jag skulle nog tro att över hälften som var där var KSG:are. Jag värmde upp på min älsklingsagrejamoj som jag inte ens vet vad det heter, och tränade sedan olika muskler i benen i ungefär en timme. Healthy, helthy!
    Helt plötsligt känns inte den där beach 09-kroppen och piercingen i naveln (som jag lovat mig själv om jag tränar duktigt) så långt borta...

                                                                                                          Pusshej <3



Ignorera den chokladbit jag köpte senare... Kroppen fortsätter ju att förbränna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0