Hur definierar man död?

     Hur definierar man död? Det är väl typ när hjärnan lagt av? Isåfall är jag typ död. Jag är för det första jävligt trött, stressad, mår lite illa, äter inte ordentligt och det känns som om min hjärna har typ emigrerat till Nya Zeeland. Egentligen vill jag bara ligga kvar hemma i sängen och sova, mumla nån ursäkt om att jag är sjuk och dra täcket över huvudet. Men det går inte för idag är det torsdag, och inte vilken torsdag som helst ; det är den andra oktober, Rimbo marknad, och jag ska träffa Nicolina för första gången på evigheter! Därför släpade jag mig upp idag, därför stod jag och trängdes med andra sl-resenärer med mina tre väskor, därför är jag faktiskt litelitelite pepp. SKa nog trycka i mig lite alvedon och köra på. Full fart.
       Jag tror också jag snart kommer vara ganska pank. Merde. Bajs.
                                                                                                                    Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0