Ingenting är bra.

   Idag är en såndär riktigt dålig dag. För det första, det är rätt uppenbart, så är det måndag, Måndag, måndag, mördarmåndag. Inte blir det bättre av att jag tappat bort min laptopväska, inte får låna pappas ( han "kanske" ska använda den) och tvingas vira in datorn i en halsduk. På tåget ringer pappa och frågar om jag lånat hans sl-kort. Shit. Det ligger i min plånbok, i min väska, på tåget där jag sitter. Och pappa är på stationen i märsta. Han blir sur och säger att jag aldrig får låna det igen, jag lägger på och skäms och har ångest. Faan. 
   Går på bussen vid karlberg, sitter där och är allmänt ledsen och besviken på mig själv och börjar liksom strö salt i såren. Jag har totalt skitit i skolan dom senaste veckorna. Förut var jag kanske inte guds bästa barn, hade inte koll på läxor och uppgifter, gjorde dem snabbt och ganska slarvigt, lämnade in lite sent. Men jag lämnade in. nu har jag inte lämnat in något på flera veckor, är efter i matten (as usual) och allting. Jag har totalmegaüberångest. Fanfanfan!




13.33. Nu är det lite bättre. Lite. Inte sån total panikångest längre. Harmoniiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0