"Är ni fit for fight, känner ni er fitta?"

     Typ ända sen jag gick i sjuan har jag varit besatt av att komma i form till sommaren. Tre år i rad ingick jag, Enger och Ellen en pakt för att få vältränade magar till sommaren (kallade projekt sommar -06, -07 och -08). Det rann alltid ut i sanden. I början körde man ashårt, men sen började man komma med undanflykter. "Jag hann inte nu på morognen, jag gör det ikväll istället" "vi hade ju gympa idag, dom situpsen borde räknas". Tillsist var det typ bara Enger som körde sina situps morgon och kväll (plikttrogen är ju praktiskt taget hennes mellannamn).
   Men det här året skaskaSKA jag börja träna ordentligt! Och hur vet jag det? Jo, för nu ger skolan mig kort på friskis och svettis. Hallelujha! Frida goes gymma! Jag snackade med Hanne också, som tänkte skaffa kort på Sats för att träna sin rygg (hon har en tendens att stå med ryggen som en ostbåge). Jag sa att dom nog hade ryggexperter på Friskis & Svettis också, så hon ska kolla upp det. Så om hon fixar det så kommer 08/09 bli the year of fitness! Woho!
                                                                                                                                  Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0