Madame Frida

          ...spår din framtid! Tre dagar efter mitt inlägg om att jag saknar vissa människor a lot, springer jag på a) Felicia nere vid stationen! Tyvärr skulle vi med olika bussar, så det blev ett snabbt litet möte. Tar bussen upp till centruom och möter b) Den andra Felicia, som också skulle med en buss. Fortfarande inte åt samma håll som jag, men iallafall. Mysigt värre. Och idag var jag med Hanne, som jag inte träffat på ett par dagar. Lot, lot, lot of fun, på något sätt har vi alltid så otroligt svårt att hålla oss till ett ämne. Från vad man kan prata med folk om när man är trött på standardfrasen "Vad gör du?" (några av våra kreativa förslag var "jag vill suga på din pappas tå" och "har du en vårta bakom örat?") till knäckebröd och morranden. Vi satt i säkert en kvart och "raaawr"ade på varandra.
      För övrigt är jag lite sugen på att gå och se Håkan på Cirkus 29:de. Jag är inte säker, men jag tror jag kommer ångra mig om jag inte gör det... Tåls att tänka på!
                                                                                         Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0