Hemlig talang

  Idag hade vi friluftsdag, och jag och några till åkte till Sickla och Dieselverkstaden för att klättra. Jag har tagit mig sisådär halvvägs uppför nån klättervägg i funtown i sjuan, men det är all min erfarenhet. När jag var tretton år var jag väldigt kort (till och med kortare än jag är nu!) och hade smärre problem med att nå alla greppen. Så var inte fallet idag.
  Idag hade vi duktiga instruktörer, roligare väggar samt en längre Frida. Och jag klarade mer än halva väggen på en väg som lutade utåt (den svåra halvan till och med). Det var happyface. Överhuvudtaget var det väldigt roligt, man tränar och använder musklerna utan att riktigt tänka på att man tränar. Synd bara att Sickla antagligen är min närmaste klätterhall.

Kommentarer
Postat av: felicia

Hurricane<3

2009-02-04 @ 21:29:25
URL: http://heltutansorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0