Fryser

   Fyfan vad jag fryser. Det är ju väldigt fint när det är fruset och frost och så ute, men måste det vara kallt? Jag glömde halsduk också, och jag kan inte dra upp min dragkedja hela vägen,  min jacka är i ett sånt oskönt material. Ryyys.
   Min jacka är iallafall tjock. Tjock med dun och ludd kring luvan, mysmys. Men det är inte nånting man sitter i inomhus. Jag kan knappt röra armarna i den. Så här sitter jag, i kalla klassrum, och håller på att frysa fingrarna av mig. Nu börjar jag fundera på sommaren, 22 veckor kvar till lovet tror jag. Happyface!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag hann inte ens göra klart ett album under lovet, så det får väl bli mitt nyårslöfte det med^^

2009-01-08 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0