Något märkligt har hänt med min högerarm.

        Någonting har hänt med min högerarm. Dom senaste veckorna har den, så fort jag råkat befinna mig i en affär, huggit tag i något, lagt det på en disk med en tjej med en namnbricka bakom, dragit upp något slags plastkort och dragit det i en apparat. Därefter tar den en påse och så går jag därifrån med blandade känslor, happy av att ha en ny sak (att ha sakeeeeer, *dregel*), skuldkänslor över att ha dragit det lilla plastkortet igen. Jag måste sluta.
     Igår köpte jag också två skivor på Åhléns, en till mig och en till Felica (IdaMaria, den tredje jag köper på typ en vecka där, en till mig, en till sara och en till Felicia). Jag älskar deras trettiokronorsrea, så jag är där ibland och ser om dom har nya skivor på rean. Felicia sammanfattade det ganska bra. "Åhléns är din nya turkkiosk, du kan inte gå förbi utan att köpa något." Med andra ord måste jag undvika Åhléns, sky det som pesten! 
    Men trettio-kronors-skiv-rean är underbar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0