tillbaka till verkligheten

    Och så börjar skolan igen. Wiiiie. Vaknade tjugo i sex, somnade om till tio över, iväg mot skolan. Fick för mig att jag började tio över åtta, och sprang som en idiot uppför norrtullgatan. Jag började halv.  
    Och jag är inte klar med mitt jullov, jag behöver mer. Jag har inte läst spanskagrejen, jag har inte fotat till sagoprojektet, jag har inte gjort engelskareflektioner eller sett hela Into the wild. Och jag har inte träffat Nicolina, som jag saknar! Jag hatar att vi sitter och häckar i varsin stad, att vi inte bara kan springa över till varandra lite sådär spontant, utan att det alltid är skjutsande eller två timmar i kollektivtrafiken. Det ska inte vara så!
    För övrigt vägrar blogg.se publicera ens senaste inlägg, så man måste publicera två på en gång för att ett ska synas. Baaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0