Jagkanintekommapåenrubrik.

   Jag har en ny, stor utgift i mitt liv. Musik. "Men man kan ju ladda ner gratis." Va? Nääääe?! Jag har legat under en sten dom senaste fem åren så jag visste inte det! Men fuck nerladdning och mp3-filer, jag vill ha cd-skivor, något fysiskt, som jag kan hålla i! Om tio år, vill du ha en hårddisk full med radio-rippade mp3-filer eller en hylla med skivor? (som du kan ladda över till datorn också). Jag vet vad jag väljer.
   Därför har jag börjat dammsuga cdon.com och bengans efter erbjudanden och reor, men den bästa rea jag hittat hittils är iallafall Åhléns. Trettio kronor. Per skiva. Hallelujah! skivor

Kommentarer
Postat av: felicia

Woaaaaaaah, wonderful! :D <3

2009-01-20 @ 18:40:29
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: Frida

indeed! tyvärr har jag nu skaffat mig i-landsproblemet att jag har fler skivor att lyssna på än jag har tid... mwehe x)

2009-01-20 @ 19:04:42
URL: http://annafridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0