Färsion

   Jag träffade Hanna och Paui i helgen. Jag och Hanna gymmade, sen träffade vi Paui och åt någon slags middag. Då passade Hanna på att överlämna sina gåvor från Öland. Det extremt fashion fashion-plagget: SKÄRMMUFFEN! Jag och Paui blev överlyckliga och satte genast på oss dem, och tog inte av dom förrän vi gick in på Sergelbion (det blev lite varmt). Vi gick till Skandia, såg Baksmällan (FABOLOUS FILM!) och åkte hem till Hanzi. Där såg vi Scarred. Det var obehagligt för mig, som var Scarred-virgin, men jag överlevde. Men jo, det var fucked up. Vi la också upp ett långt fint inlägg på en viss fin blogg samtidigt som vi kollade på Thelma & Louise, och sen gick vi och la oss vid två. Jag poppade upp sex timmar senare, åt frukost och smög iväg som en älskarinna om natten för att åka tillbaka till Märsta och jobbet. Tjiho.

färzion
Färzion-Paui @ Brommaplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0