Jag känner en ko

Det som skulle bli min lediga "vara-hemma-och-pilla-navelludd-vecka" blev till lite jobbarvecka, då Sara kom hem med en duktig förkylning från Hultsfred och jag fick hoppa in för henne några timmar ett par dagar på caféet. Som tur var hade hon också med sig ett plektrum från Winnerbäcks konsert på Hultan, så jag ersatte henne med glädje.
   Den mesta tiden av torsdag, fredag och lördag har jag fördrivit med Ivar och Julle. Vi lyssnade på vinyl (Ivar hade bidragit med sina skivor också, till exempel min favorit Djurens brevlåda!), bada, spela fotboll och se på film. Två tummar upp för det veckoslutet. Dessutom har jag inte kunnat sluta lyssna på You Sexy Thing. Det är den där Loka-reklamens fel, men här är den iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0