Fina människor.

  Jag har varit på Kulla och firat midsommar, med alla fina (och lite smått galna) människor som lever där. Pissigt väder, TTYN till vädergudarna!
 
Jobbat vidare på dagiset, och träffat ny "kollega" som jag febrilt försökte komma på vem hon liknade. Idag kom jag på det: en kvinnlig Göran Hägglund. Barnen är fortfarande söta, men inte lika mycket som plåster. Vädret var igår och idag awesome!
   Igår träffade jag också Felicia, och vi filade mer på vår tripp till Östhammar och ringde vandrarhem och kollade biljettpriser och grejer. Börjar kännas verklighet. Ska bli superfint! Har också ganska mycket bestämt vilken vecka jag ska till Öland med Kattenpejstmästaren och Hockey Loco. Akta er ölänningar!
   Sen åkte jag till Julle, som några timmar tidigare kommit hem från Portugal. Han sa att det hade varit lite småtråkigt, och det tyckte jag med och föreslog att han inte skulle åka utomlands utan mig igen. Vi såg Sverige-Serbien, och Sverige vann (otroligt eftersom jag kollade på matchen!). U21-laget är så mycket piggare än landslaget just nu...
    Idag kom Regina Spektors nya skiva. Ska kollas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0