Man ser skiten med

   Svt repriserar dom kallar oss artister. Jag upptäckte det en kvart innan reprisen av första programmet sändes. Håkan. Hellström.      !!!
   Min lycka är enorm. Jag har redan sett det än gång, men man kan ju inte se för mycket av Håkan (om jag var teknisk och förstod mig på vår dvd skulle jag förmodligen spela in det också). När jag nu sett programmet igen kan jag uttala mig om följande:
  • Håkan är snyggare nu än i videon till Känn ingen sorg för mig Göteborg
  • Fast han ser konstig ut när han blundar
  • Snyggast är han i videon till Gårdakvarnar och Skit (där också Hurricane är med och sitter och snyggar sig)
  • Jag och Håkan har lite liknande musiksmak. Men han var sisådär ett halvår före mig.

  • I slutet spelade han För sent för Edelweiss med några random gubbar i en musikaffär. Och med en liten mini-xylofon i knät satt Hurricane i en rullstol och spelade i ett hörn? Jag är inte säker.

    Nästa vecka är det Per Gessle. Undvik.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0