That's the taste of betrayal, your fucking whore

  Såg I love you man idag med en trevlig skara bestående av Hanamore, Paui och Felicia. Trés bien, även om jag missade Pauis grisskratt som ledde till Hannas skrikskrattanfall (ska ha varit väldigt kul, enligt mina källor).
   Tillbaka i Märstas trygga famn kläckte jag och Felicia en fin idé. Vi ska åka tåg eller buss till en fin liten småstad någonstans i sverige, ta in på vandrarhem och spendera dagarna med att vandra omkring i staden ifråga och göra ingenting. Nu måste vi bara hitta den perfekta staden. Våra kriterier är att det är ganska nära stockholm (eller att det är billigt att åka dit), billigt vandrarhem/camping, nära till hav eller sjö och billiga kaféer. Ska nog fixa sig.


JCVD
Langar en bild på JCVD, helt random sådär. Jag är spontan.


Kommentarer
Postat av: felicia

ohyeah, våra planer är så bäst! <3

2009-06-09 @ 22:10:02
URL: http://heltutanbsorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0