Bloggkåt

  Oj, vilken blogglust jag hade helt plötsligt!
  Jag blev väldigt peppad av småpojkarna igår, och har faktiskt skapat en egen spellista åt dem i min Ipod med låtar jag skulle kunna koreografera något till dem. Nån flåsövning eller nåt bara. Dessutom har jag varit dussi flicka och gjort flera andra dans-spellistor. En med de flesta låtar som jag dansat till de senaste åren, alla grupper, och så en var åt de grupper jag dansar i nu. Go Frida!
  Idag hade vi också dans i skolan på estetiskt val. Vi har haft jazz och street redan (street var så överjordiskt sjukt kul, älskade läraren!) och idag hade vi modern dans. I början kändes det lite flippat, men efter ett tag var det ganska skönt. Alla gjorde bort sig liksom, så då kunde man var hur ful man ville. Man får väl hoppas att baletten som kommer om två veckor är en lika trevlig överraskning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0