Zjyk.

    Idag är jag sjuk. Pallrade mig ändå upp i morse för att (plikttrogen som jag är) åka till skolan och skriva ut bilderna till fotouppgiften som ska redovisas på fredag. Man vill inte ha en besviken Olof.
   Dagen har tillbringats med dassiga sitcoms från åttiotalet och DN's kulturdel med skivrecensioner (här måste jag skjuta in att Maia Hirasawa släppte nytt idag, och att Åhléns har film och skivrea, och att Megastore vid Sergel ska stänga så dom rear väl också ut!).  Kvällen framför popcirkus och litteraturprogram med katt på magen och en mamma som klappade mig på fötterna och tyckte synd om mig. Ganska trevligt. Jag drack också varm choklad, riktig, gjord av kakao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0