3 veckor, 3 dagar...

...sen mitt senaste inlägg, enligt blogg.se. Frida + uppdatering = I says no-no. VIll ni läsa en blogg jag uppdaterar, checka KSG-bloggen (bör få nåt pris snart).
    Imorgon åker jag till Brighton. Det har jag totalt ignorerat idag. Jag har lyssnat på Flight of the conchords, spelat Wii med syster (ny leksak!), städat rummet, gjort läsloggarna till dårskaper i brooklyn, lekt med min vän Chulius (vi har kickat ass på Smashbro) och målat ena handens naglar. Kvällens planer är att se klart Ocean's twelve (jag somnade igår när jag och syster Sara låg i min säng och kollade på både Eleven och Twelve med projektor) och måla klart andra handens naglar. Och äta middag. En vitlöksbaguette. Det blir la vie boheme direkt när mamma och pappa åker hemifrån.
    Imorgon blir det packa, köpa glaslykta på steninge slott (till min och Hannas värdfamilj, Mama J och Papa C) och ha allmän panik. Och kanske lite smashbros där imellan. Och hela tiden ha Hanna på snabbuppringning.
    Hur tvättar man skumgummimadrasser? Sara spillde hallonsoda i min säng igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0